سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
نامه ی غضنفر به همسرش!!
 
 
نامه ی غضنفر به همسرش!!
|

 

روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد صفر به آلمان می کنه و همسرش . نوزده بچه

قد و نیم قد رو رها میکنه همسر غضنفر  گفت : حال ما چطور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غضنفر گفت : من برای تو نامه می نویسم............

همسرش گفت :ولی نه تو نوشتن نامه بلدی و نه من خوندن!!!!!!!!!!!!

 

غضنفر گفت : من برای تو نقاشی می کنم...

تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه؟؟؟؟ غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید....

این شما و این هم نامه ببینید چیزی می فهمید؟؟؟؟

شما چیزی فهمیدید؟؟؟!!!

من که مفهمیدم 

این نامه رو فقط همسر غضنفر میفهمه چی نوشته

  

حال ترجمه از زبان همسرش :

خط اول : حالت چطوره زن؟

خط دوم : بچه ها چطورن ؟

خط سوم : مادرت چطوره ؟ (به عکس مراجعه شود )

خط چهارم : شنیدم سر و گوشت می جنبه !!!

 

خط پنجم : فقط برگردم خونه ...

خط ششم : می‌کشمت 

خط هفتم : غضنفر از آلمان..

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


UPin.ir Babylon 7.0.3R32 آموزش تعمیرات موبایل شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger) Microsoft Office 2010 آموزش کامل مراقبت از دهان و دندان مناسب برای همه سنین آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه خرید لاک ناخن ترک بازی Pro Evolution Soccer 2013 گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت22:44---21 فروردين 1391
سلام.وبلاگ قشنگی داری.

مطالبش باحال بود.مخصوصا اون آخریش.

به منم سر بزن.اگه دوست داشتی لینکم کن بعد خبری بم بده تا منم لینکت کنم.

موفق باشی الهام جان.
پاسخ:سلام نظر لطفتونه وبلاگ شما هم خیلی خوب بود بازم به من سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : eli
تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
زمان : 21:41